pátek, května 02, 2008

Ten německej doktor

Zřejmě procházím spodní amplitudou křivky mozkové aktivity, zejména co se paměti týče. Začalo to už ve středu, když jsem vyzvedával Alici ze školky. Zapomněl jsem se popídit po veškerých svršcích a tak se stalo, že jsme domů nepřinesli šátek na hlavu. Ve čtvrtek se sháním po kapkách do nosu, co jsem pro Alici vydyndal od doktorky předchozí den. Nikde nic. Pamatuju si, že jsem je nesl z auta, pak výpadek. Hledání bezúspěšné. Nálada klesá. Při luxování se mi přicucne igelitka s cetkama z K70 k hadici, všechno se vysype a voilà! kapičky jsou na světě. Večer si vyndavám cyklodržák na GPSku, abych měl stroj na očích, až v pátek pojedu do práce a zpět. A ráno zase black out, vysypávám batoh (dvakrát), koukám na zaručená místa, bez výsledku. No nic, balim se bez držáku a pospíchám, protože skluz narůstá. V tom zmatku jsem na schodech zapomněl láhev s vodou, ale to bohužel zjišťuji až v Měcholupech, když vyndavám kolo z auta....

Fotografie: William Untermohlen - Descent Into Alzheimer's

Žádné komentáře: