neděle, prosince 02, 2007

Lyžařská školička I

Napadlo a SkiBižu zahájila školičku lyžování. Kam jsme se přihlásili. Abychom neměli začátek jednoduchý, naočkovala si Klára angínu a musela zůstat doma. A my s Alicí zahájili sami.
9:00 družstvo Veverky. Desítka prcků v helmách začíná poznávat, co to je mít na nohou lyže. Které si většinou dělají, co chtějí. Padání, zvedání, chození, klouzání, padání, sem tam pláč i vzteklý řev. Trojice instruktorů ve mně budí téměř posvátný obdiv. Ale i prckové se nakonec dopraví na kopec a začne první jízda dolů. Samozřejmě styl nočník. Pobaví mě okamžik, kdy instruktor zavolá "Můžem!" a na to se celá desítka lyžiček natočí směrem z kopce a děti se rozjedou. Kam se na jeho chytačksý výkon hrabe Čech v Chelsea. Pod svahem mě potkává chlapík, co říká, že jsme spolu chodili do třídy. Bavím se, jako kdybychom se viděli včera, ale v hlavě mi to šrotuje a za nic si ho nedokážu zařadit, natož pojmenovat. Jsem srab, nepřiznal jsem se.

Žádné komentáře: