neděle, května 13, 2007

Klokočské skály

Ivča vyrazila někam na nákupky a tak jsme si s Alicí sbalili pár nejnutnějších věcí a jeli na sever do Klokočských skal. Už někde od Boleslavi se rozpršelo a hustý liják nás provázel až do Turnova. Tam se naštěstí trochu umírnil a my si vystačili jen s pláštěnkami. Cíle jsme měli dva. Prvním bylo odlovení dvou pokladů a druhým prozkoumání Postojny. Jedna keš byla hned dole u silnice nedaleko kapličky Jana Husa. Další slibovala víc zábavy, soudě podle logů ostatnícj kačerů. A taky jo, šipka nás dovedla na kraj skály a keš "The Passage" se schovávala někde v díře pod námi. Chvíli jsem váhal, jestli do toho jít nebo ne, po obhlídce terénu jsem rozhodl, že nejsme žádný báby, spustil se do průrvy mezi skalami a pomáhal Alici, aby se někam nezchrástla. Ali mi nakonec hodně pomohla. Keška byla schovaná hluboko v úzké díře ve skále. Já bych se sám asi dost zapotil, sedřel a zmazal, pro Ali to ale byla hračka.
Trochu zklamání naopak přinesl průzkum Postojny, kam jsme asi za dvacet minut došli. Protáhli jsme se vchodem do hlavní jeskyně, načež Alice prohlásila, že se bojí a že do žádných jeskyněk schovaných vzadu v chodbách nepůjde. Přesvědčit se mi ji nepodařilo a nezbylo nám, než se zase vyplazit ven, opět navléci pláštěnky a vydat se zpátky do Klokočí k autu. U Bakova už zase svítilo sluníčko, jen na severu se pořád černaly dešťové mraky. Světovou stranu jsme si pro dnešní výlet nevybrali nejlíp...

Žádné komentáře: