pondělí, října 16, 2006

Slovní fotbal

Pár večerů jsem pozoroval Ivču, jak nevnímá, nedovolí žádné rušení, jen zběsile kliká na notebooku a příležitostně šťavnatě nadává. Tak mi to samozřejmě nedalo a nenápadně jsem jí pokukoval přes rameno, co ji tak zaměstnává. Prý slovní fotbal. Cha! Slovní fotbal na počítači, to musí být "vzrůšo k popukání". Podle zevních příznaků to ale vypadá na silně návykovou drogu, bez fotbálku nemine večer. "Aspoň jeden zápas...", a už si mne ruce jako karbaník před partičkou mariáše. Samo sebou jsem si to musel vyzkoušet taky, online hry třeba mají něco do sebe. Mají. Mají sílu heroinu, koksu a perníku dohromady. Už si člověk nehraje jen tak s naprogramovaným počítačem, ale s nějakých chasníkem kdovíkde. A tak se v duelech střídají borci s těmi méně nadanými, které já miljuju, protože jen s nimi mám šanci udělat si vrub do pažby... Navíc hra nemá se slovním fotbalem nic společného, je to spíš scrabble načas a na šest kol. A krom toho hry.atlas.cz nabízí piškvorky, šachy, poker a řadu dalších. Ale teď už fakt musím končit, vyzývá mě totiž "degu", moje nejoblíbenější soupeřka...

Žádné komentáře: