neděle, dubna 20, 2008

Párty

Holky si na dnešek nasmlouvaly kamarádky a kamarády ze sousedství, že se u nás uspořádá narozeninová párty pro tento okruh přátel. Už když nám tuhle novinu oznámily a termín se začal nebezpečně blížit, začali jsme přemýšlet, co pro prcky vlastně uděláme. Nic podobného jsme nikdy nepodnikali, a tak jsem inspiraci zkoušel hledat i na internetu. Nikde nic, ale jeden odkaz mě aspoň velmi pobavil. Nakonec jsem poschovával různě po zahradě sladkosti, že si děcka "zaloví".
Alice, ale hlavně Klárka byly na oslavu velmi natěšené a náležitě si veškerou pozornost užívaly. Spolu s dětmi od Šárů a od Košťálů nejdřív zapadly do pokojíka, kde si všichni hráli s dárky a hračkami našich holek. Hledání sladkých pokladů na zahradě mělo jednu závadu - starší Anetka Košťálová byla rychlá jak vítr a našla víc než polovinu poschováváných sladkostí. Ostatní pak rozpačitě koukali na své dva, tři bonbóny a sušenky...
Později přišli dospěláci a až nás překvapilo jak víno teklo proudem. Když se jednu chvíli řeč stočila na slovník našich ratolestí, Míša Šárová povídá, že za ní tuhle na hřišti přišla naše Klárka s kolem a stěžovala si: "Spadla jsem a natloukla si pipku. Lenka ve škole ale říká PÍČA. To je pěkný slovo! To se mi líbí!!" Nejspíš ale tuší, co je to zač, doma tenhle výraz ještě nepadl...

Žádné komentáře: