čtvrtek, listopadu 15, 2007

Dvoustá keš

Konečně je tam! Po dvou neúspěšných pokusech, po téměř třech týdnech bez nálezu se naskytla další příležitost. Tou byla služební cesta do Bratislavy, kde jsem měl pohovor s kanadským uchazečem na místo do naší Belgické kanceláře. Jak říkal pan obchodník Lustig v Lotrandu a Zubejdě - "Inu, svět je malý a o překvapení není nouze..."
Dvoustá keš byla dokonale masňácká, motoristický drive-in, kde je potřeba jen obejít auto vyzvednout ji. Úplný opak toho, jak jsem si ji maloval. No jo, tak to někdy chodí. Abych si spravil náladu, zadal jsem další s tajemným názvem "Mramorová hôrka" a pak se jen divil, když mě šipka zavedla ke hřbitovu v Bratislavksé Lamači. Nicméně hřbitov je to naprosto úžasný. V dubovém lese na strmých srázech v moři hnědého listí svítí stovky střídmých, na plocho položených náhrobků se spoustou podzimních květin, sehnuté babičky se srdnatě potýkají s prudkým svahem a kluzkými schody, kapuce přes hlavu, aby si šediny uchránily před ledovým větrem a padajícím sněhem. Dokonalá atmosféra. Dokonalá byla i schovka, trošku mě potrápila, nakonec odměnila svým provedením i obsahem. Tak. Odloveno, zalogováno, teď už jen udělat práci a frčet do Hradešína.

Žádné komentáře: