úterý, února 06, 2007

Akvárium

Když jsme loni v létě odstěhovali morčata z bytu, protože na ně začala být Klárka alergická, slíbil jsem holkám jako náhradu akvárium s rybičkama. Sliby se mají plnit a tak jsme si z Jablonce přivezli staré malé akvárko, co jsem provozoval před dvaceti lety. Tmel ještě těsnil, dokonce i vzduchovací motorek fugoval. Dokoupili jsme nezbytné maličkosti jako nový filtr a hadičky, příjemně mě překvapilo, že rozměry jsou i po těch letech stále stejné, takže do sebe všechno pěkně zapadalo. Včera jsme proprali písek s kameny a nechali odstát vodu. Dneska jsem po práci naložil dívčí skupinu včetně Terky Ká do auta a konečně jsme jeli do "Toho" zverimexu na kopci, kde mají "Ty" rybičky. Už dlouho jsme domluvení, že budeme mít párek pavích oček a párek mečovek. Holky už vědí, jak vypadají a mají pro ně samozřejmě připravená jména. Přidal jsem navíc ještě jeden párek gupek a taky pancéříčků, aby vyzobávali ze dna. Doma jsme zasadili několik kytek a vypustili rybky do akvárka. To bylo ochání a achání, nejvíc se ale rybičky líbily malé Áje, která se moc těší na další návštěvu, že je budeme krmit.

Žádné komentáře: