sobota, prosince 30, 2006

Drakování

Včera jsem opravil spojky na draku, co se rozbily při listopadové premiéře v Heiligenhafenu. Vítr dnes od rána ohýbal větve stromů a šance na slušné podmínky i na psí louce ve Volksdorfu byly poměrně vysoké. Ve tři odpoledne, když se holky začaly dívat na "S čerty nejsou žerty", jsem po anglicku zmizel. Za deset minut jsem byl na louce a začal odmotávat lanka k draku. Vlastně jsem si ho ještě vůbec nevyzkoušel, protože na podzim ho lustrovali kluci Zárubovic. Bez problémů vzlétl a já ho začal kormidlovat po obloze. Záhy praskla spojka mezi příčníkem a páteří, sama od sebe, ještě ve vzduchu. Provázek jsem po ruce neměl, ale naštěstí se mi do draka podařilo napasovat karabinku od klíčů, která pak oba dva pruty spolehlivě držela u sebe. Zbytek létání se obešel bez problémů, drak poslouchá jako hodinky. Je trošku línější, což je možná dané rozpětím dva a půl metru, takže se mi třeba nepodařilo udělat 360° výkrut, ale osmičky létá skvěle. A možná je to dobře, že tam nahoře netrojčí při sebemenším cuknutí. Už se těším na další lekci a hlavně k moři, kde to bude slušně foukat.

Žádné komentáře: