pátek, srpna 09, 2019

Nová kuchyň

Zatímco montéři z IKEA stavěli uvnitř novou kuchyň, já objednal kontejner a jal se likvidovat suť před barákem. Nakonec jeden kontejner nestačil, tak se mi to trochu prodražilo.  Ale bordel je fuč. V pátek jsem celý den řezal odložené dřevo a část staré kuchyně, začal jsem vozit bordel do sběrného dvora v Úvalech. Když jsem se tam otáčel už po čtvrté, místní kápo už se jen smál a nevěřícně vrtěl hlavou. Takže jsem byl v pátek večer už docela groggy, když mi Klára připomněla, že dneska jdeme do letňáku ve Škvorci. V duchu jsem zaúpěl, že tam asi usnu. Sbalil jsem karimatku, láhev vína, umělé sklínky. Šárovky už na nás čekaly. Na škvorecké návsi jsme se rozvalili do první linie před plátno, nalili si Cabernet, otevřeli brambůrky a nechali se bavit Terorstkou.


Žádné komentáře: