neděle, srpna 11, 2013

Laktátový test

V pátek jsem u expertů zjistil, že běhám blbě (rychle), že jsem obézní s deseti kily přebytečných špeků a že můj biologický věk je o tři roky vyšší, než co mi říká občanka. Když jsem to pak volal Bendovi jen se tlemil, "Byls v CASRI? U Tvrzníka? Ty vole, takhle jsme tam dopadli všichni....". Konzultace s panem magistrem Tvrzníkem nad výsledky testů probíhala taky dost zajímavě: "Co vaše výkony, jdou nahoru? Ani ne? No to jsem si myslel. A co váha, daří se vám ji snižovat? Ne? Hmm, to se nedivím. Tak podívejte.... ", a následovalo vysvětlení laktátové křivky, kdy organismus zpracovává tuky a kdy zase cukry. A ten můj bral dosud jen cukry, protože moje veškeré běhání bylo příliš rychlé, úplně mimo aerobní zónu. "Snažte se běhat kolem 140 tepů za minutu a za dva, tři měsíce uvidíte pokrok!" Dneska jsem to zkusil. Budík začal výstražně pískat, ještě jsem ani na náves nedoběhl. Takže zpomalovat, zpomalovat, až se i Quip divně koukal, co to se mnou je. Ale bylo to příjemné, vůbec jsem se nezadýchal... :o)

Žádné komentáře: