sobota, června 15, 2013

Plasťák 2013

Termín letošního Plasťáka se po pěti letech přesunul z červencového víendu na polovinu června a tak mé účasti na tomto horském triatlonu nestálo nic v cestě. Tedy pominu-li zcela nedostatečný trénink čítající jeden naplavaný kilometr a asi třicet kilometrů najetých na kole. Ale jak mi říkali: "Tak si aspoň účastí na Plasťáku ten svůj letošní nájezd zdvojnásobíš...". Voda rybníka Klechtavce ještě zdaleka nebyla prohřátá na pohodlnou teplotu a první ponoření nám trochu vyrazilo dech. Plavání nic moc, z vody jsem lezl třetí od konce a od rybníka na kole vyrážel jako úplně poslední. Ale během dvaadvaceti kilometrů jsem přece jen asi čtyři borce předjel, to náladu trochu spravilo. Na běh jsem si věřil, jenže už jsem zapomněl, jak se po cyklovýletě totálně ztuhlé nohy nechtějí rozeběhnout. Dalo to hodně přemlouvání, nakonec jsem ale do cíle dorazil, snad i v rekordním čase. Ten se ovšem letos nedá srovnat s minulostí, protože jsme byli nuceni plavání poněkud zkrátit díky rozbahněnému břehu na místě tradičního startu. Více informací je na plastak.jdemeven.cz.

Žádné komentáře: