pátek, března 07, 2008

Březnové lyžování

Holky mají prázdniny a já se urval na dva dny z práce, abychom si mohli zajet do Jablonce a vyzkoušet, jestli se ještě dá lyžovat na Severáku. Internetová stránka hlásila, že dětská louka je v provozu, a tak jsme se na ní po deváté dobatolili, já po šesti letech znovu na sjezdovkách. Trochu jsem podcenil tempo, s jakým budeme svah zdolávat, a za hodinu jsme byli bez jízdenek. Po dvaceti jízdách jsme toho měli akorát a holky už se ukrutně těšily na slíbené krokety v Arnice.
Abychom celé odpoledne nestrávili zavření doma, podnikli jsme aspoň malou procházku po Jablonci, při které jsme odlovili dvě kešky. Jednu přímo u budovy soudu, která připomíná doby, kdy v Jablonci fungovaly tramvaje, a druhá schovaná vysoko ve zdi pod kostelem a Horním náměstí. Obě byly velmi malé, musel jsem holkám slíbit, že se v pátek podíváme do lesa, jestli se tam nenajdou vetší piksly.
Ačkoliv Ivča volala, že je v Praze azur, páteční ráno bylo v Jizerkách zatažené, mlhavé, ba mrholivé. I tak mě holky vytáhly na další dvacítku jízd a já pro změnu je na výlet k přehradě. To už se naštěstí obloha vybrala a my se mohli vyhřívat na sluníčku. Tajemný pařez nad přehradou nás vyhnal na kopec u hráze mezi druhou a třetí přehradou a pak jsme se vyškrabali na vrcholek lyžařského kolečka nad Břízkami, kde se u zatopeného lomu schovával poklad druhý. V obou spousta věcí na výměnu, takže si holky (zejména Kašperkovic) přišly na své.

Žádné komentáře: