sobota, října 12, 2019

Orientační běh na Hradešíně

Na úřední desce se objevila pozvánka pro veřejnost na oblastní žebříček orientačního běhu, který se 12.10. koná přímo v Hradešíně. Taková nabídka se nedá odmítnout a přihlásil jsem se. Start v 11:37. Na hřiště jsem vyrazil v jedenáct, že je času dost. Zapomněl jsem se ale podívat, kde přesně je start a ten byl v lese dva kilometry daleko. Takže jsem se ještě před startem pěkně proběhl. Cestou jsem marně studoval lístek se seznamem kontrol, než mi jeden pán vysvětlil základy. Na startu mi pak mladá holčina od pořadatelů vysvětlovala, jak a kam mám srkat čip, načež jsem zjistil, že třicátá sedmá minuta už proběhla a já vyrazil se zpožděním. Mapa pokrývá Hradedšínský les, což je oblast s mnoha stržemi, potůčky, težko prostupným terénem, ostružiním. S pobavením jsem si vzpomněl na web oddílu OB v Hostivicích, který sem lákal na běh v rovinách u Českého Brodu. S tepovkou na maximu jsem dělal, co jsem zmohl. Na dvou kontrolách jsem ale ztratil kolem dvaceti minut, u jedné z nich jsem musel vyběhnout až na pole k Masojedům, abych se na mapě vůbec našel. Takže jsem nakonec skončil na pěkném pátém místě od konce se ztrátou na vítěze 37 minut. Ale zábava to byla a nic víc jsem od toho nečekal.


Žádné komentáře: