sobota, září 13, 2014

Babický trail 2014

O prázdninách jsem běhu moc nedal, poslední tři týdny jsem netrénoval skoro vůbec, přestože jsem byl už zaregistrovaný na letošní ročník Babického trailu. Slabá vůle. Na start jsem si dojel na kole, vyzvedl číslo a obhlížel ostatní běžce. Start ve 12:15. První tři kilometry mírně z kopce či roviny. Držím se zadního chvostu peletonu. Pak stoupání, peleton se mě nemilosrdně opouští. Kolem mě zůstávají ženy, není to špatné. V druhém kole jim trochu utíkám, dokud se cesty svažují. Ale tak dva, tři kiláky před cílem se v nich kdesi bere síla zrychlit a postupně mě předbíhají. Jedna z dam překrásně voní. Rád bych se za ni zavěsil a zpříjemnil si to utrpení. Vzdaluje se mi. Za mnou zůstává skutečně jen několik jedinců ještě o trochu zoufalejších, než já. Posledních pár zrádných kořenů, kaluží a konečně cílové bahno. Čas 1:03:53, o minutu a půl horší, než předloni. Příště líp! Výsledky zde.


Žádné komentáře: