pátek, prosince 30, 2011

Bowling

Holky ještě nikdy nehrály bowling. Z původního záměru jít si zahrát na Silvestra sešlo, buď měli všude volno nebo naopak zcela obsazeno, tak jsme zabukovali dětskou dráhu v Sadské přes poledne na třicátého. Dětská dráha má výhodu v tom, že pro označené hráče se korýtka při hře vysunou a tak jim koule hned po odhozu nepadá do stoupy. Po tom, co jsem viděl, je to pro naše koťátka jediná možná varianta hry. Zatím. Doufám. Ivčin rozjezd zaostal za očekáváním, ale jakmile se ji v žilách rozproudily dva panáky rumu s kolou, neměli jsme my ostatní šanci. Fotili jsme se, ať máme na bowlingovou premiéru památku. Chtěl jsem mít taky fotku a Klára s Alicí se dychtivě pokoušely něco zachytit. Klárka se ale nedokázala poprat se zpožděním foťáku. Na moje rady, aby to mačkala o něco dřív, že správný fotograf musí být připravený vystihnout pravý okamžik a včas zmáčnout spoušť, mi vmetla do tváře: "Já to mačkám včas, to ty házíš moc brzo!!!"

Žádné komentáře: