sobota, března 28, 2015

Pražský Sportissimo 1/2maraton

Letošní štafety LeasePlanu provázely zmatky. Původně jsem měl běžet druhou štafetu, ale když jsem si do Expa přišel pro startovní balíček, dostal jsem číslo pro etapu první i se štafetovým kolíkem. Podobně na tom byly i další týmy LP. Kde se stala chyba, už asi nezjistíme. Tak jsem v sobotu v poledne za zvuků Smetanovy Vltavy vyběhl ze startovní brány a spolu s tisíci dalších příznivců běhu ukrajoval první kilometry. Počasí se nad námi smilovalo - sychravé, zamračené ráno s pěti stupni nad nulou se těsně před startem rozjasnilo a sluníčko začalo chladný vzduch trochu zahřívat. Tepovku jsem raději nesledoval, stoprocentně byla nezdravě vysoká. Ale dařilo se držet tempo kolem pěti minut na kilometr. Tomu odpovídá i konečný reálný čas na vteřinu rovných 25:00 minut, třetí nejrychlejší tempo běžců z naší firmy. Takže jsem spokojený :o)


Žádné komentáře: